2011. április 19., kedd

A Törvény Könyve [II. fejezet, részletek]

Mi az a Thelema?

5. Figyeljetek! a régi idők szertartásai feketék. Száműzessenek hát a gonoszok, és a jók tisztuljanak meg a próféta által! Azután terjesszétek e Tudást.

6. Én vagyok az a láng, amely minden ember szívében ég, és minden csillag magjában ott ragyog. Én vagyok az Élet, és az Élet adója, mégis, aki engem ismer, a halált ismeri meg.

7. Én vagyok a Mágus és az Ördögűző. Én vagyok a kerék tengelye, és a kocka a körben. A "Gyertek hozzám" egy ostoba üzenet: ezért én vagyok az, aki megy.

9. Emlékezzetek mindnyájan, hogy a létezés színtiszta öröm; hogy minden bánat árnyék csupán; elmúlnak, végesek; de ott van az, ami megmarad.

22. Én vagyok a Kígyó, aki Tudást és Gyönyört ad, és fényes dicsőséget, és aki megrészegíti az emberek szívét. Imádjatok borokkal és különös drogokkal, amikről a prófétámnak beszélni fogok, és részegedjetek le általuk! Egyáltalán nem fognak nektek ártani. Ez csupán hazugság, önmagatok ámítása. Az ártatlanság mutogatása hazugság. Légy erős, ó, ember! vágyakozz, élvezd az érzékiség minden gyönyörét: ne tarts attól, hogy bármiféle Isten megtagad téged ezért.

23. Egyedül vagyok: nincs Isten ott, ahol én vagyok.

46. Elbuksz? Sajnálkozol? Félelemmel telve a szíved?

47. Ahol én vagyok ezek nincsenek.

57. Ő, aki igaz, igaz is marad; ő, aki romlott, romlott is marad.

http://hermetic.com/legis/ccxx/chapter-ii.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése